Продавець CherNika розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5580 відгуків
+380 (95) 757-33-04
+380 (68) 985-89-63
CherNika - магазин товарів для рукоділля та творчості

Умови обміну та повернення

Наша компанія надає покупцям право повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів.

Для здійснення обміну або повернення покупець (фізична особа) повинен заповнити заяву на повернення і надати товар і  накладну . Всі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгодити з співробітниками компанії. Щоб уникнути неприємностей, при отриманні замовлення (в тому числі на відділення транспортних компаній) завжди перевіряйте товар, переглядайте уважно на предмет браку або інших дефектів. 

Умови обміну та  повернення для товарів належної якості :

1. товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем , товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, а  також упаковка та пломби не повинні бути пошкоджені. 
2. товар має бути упакований в коробку ( окрім стрічок ) для безпечного транспортування службою доставки.
 3. товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості 

4. збережені всі ярлики і заводське маркування;

5. зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

6. - після відправлення повернення або обміну  обов'язково повідомте магазин з номером ттн  за номером +380 (68) 985-89-63

Умови обміну та повернення товарів неналежної якості : 

1.При виявленні браку товару, зверніться до працівника пошти та проведіть огляд товару в його присутності, зафіксуйте брак оформивши акт або оформіть повернення, якщо товар не підійшов .

2. Повернення товару здійснюється на відділення нової пошти в м. Чернівці , відділення 22 

3. Повернення коштів здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту, коли продавець отримав товар назад з відділення перевізника.

4. При виявленні пошкодження упаковки або товару при його огляді відділенні обов'язково складається відповідний Акт, а про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії

5. Якщо споживач отримав не той товар, який замовляв або товар із суттєвими вадами, що виникли з вини продавця чи виробника, такий товар повертається за рахунок продавця. Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром чи його зберігання, кошти за товари в такому разі не можуть бути повернуті.

Повернення грошових коштів по онлайн-оплатах

Для здійснення повернення коштів оплати на р/р, клієнт зобов'язаний написати супровідний лист з вмістом причини повернення в довільній формі, так само в листі повинен вказати реквізити для повернення грошових коштів, а саме:  

  1. П.І.Б. 
  2. Номер картки 
  3. Номер р/р карти – IBAN
  4.  Реквізити банку і номер замовлення.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner